| Follow || Dashboard |
Full Of Love
Awak !
Thursday, 9 May 2013 | 08:39 | 0 Talking ♥
Awak, dah ramai sangat cakap saya berubah. Apa yang berubahnya ? saya tak faham wak. awak jelaskan dkt saya wak. Saya sombong sikit demi awk. saya taknak awak terluka lagi. Awak fahamkan ? saya sayang awak sorang je. Saya tak tipu. Awak kalau saya takde lagi awak jangan sedih tau, awak kene ingat saya sentiasa ada dalam hati awak. Kalau awak rindu saya, awka tengok bintang di langit.

Saya akan perhatikan awak dari sana. Saya sentiasa rindukan awak. Hanya awak sorang je. Sincerely from my heart. For you my lover ever :'(
apakah nasibku ?
Thursday, 6 December 2012 | 22:54 | 0 Talking ♥
Hurm ... mengapa ini berlaku kepada ku ? dulu memang aku selalu mempermainkan hati perempuan tapi sekarang aku dah berubah .. aku setia .. tapi mengapa aku sering di tuduh curang ? sedangkan aku tidak melakukannya lagi .. aku bertaubat ! tak sanggup aku nak melihat seorang perempuan mengalirkan air mata kerana sikap ku .. aku kejam ! hurm ..

Dia sering meminta perpisahan tapi aku saja mempertahankan hubungan ini .. bila di tanya sayang jawapan sayang .. tapi tiada gaya sayang langsung ..hurm .. penat ku pertahankan tapi tiada balasan .. hurm ku berjanji andai ku perpisahan ini berlaku aku berjanji tidak akan mencarinya semula .. :(
kemaafan yang ku pinta~
Wednesday, 5 September 2012 | 02:09 | 0 Talking ♥
assalamualaikum w.b.t. salam pembaca blog yang tak femes ni ..di sini aku nak memohon maaf kalau aku ada buat salah dengan korang semua. aku ni hanya insan yang lemah yang sentiasa membuat kesilapan, jikalau umur yang panjang dapat la kite bertemu kembali, insyallah. mesti korang pelik kan kenapa tibe - tibe je aku tulis macam ni kan ? niat aku hanya satu je, untuk memohon kemaafan dari korang, halalkan segala yang pernah aku ambik dari korang. ringkas je aku tulis untuk kali ni .. assalamualaikum :')

Older Post
♥ Hello World ♥

Hey peeps ! welcome to my blog . the owner of the blog is Mat Isa . I'm 16 year old .
School at SMK Apang Pecah BESTARI .
Do follow me .
Taken by Elvi Arlina .


♥ Tagboard ♥


♥ Past is Past ♥

Past is Past . To know my past story , click here . WIRTE ANYTHING HERE .



♥ Credits ♥

Skin By : Sue
Designer By : BellaDani
Header By : Bella
Blog Owner is : Mat Isa
Re-Edit : Atirah Aisyah